اخبار عمومی

 

 

با سلام و عرض خداقوت
آرزوی صحت و سلامت جهت تمامی اعضای جامعه ی بزرگ طب اورژانس کشور .


همانگونه که همه عزیزان همکار ؛متخصصین و دستیاران عزیز طب اورژانس مستحضر هستید در بیش از یک سالی که از شروع پاندمی کووید ۱۹ می گذرد شما عزیزان همه در پیشانی بیمارستانها و در خط مقدم مقابله با این بیماری قرار داشتید و در این مدت عاشقانه و مخلصانه با تمام مشکلات عدیده موجود و بی مهری های شدیدی که به این رشته تخصصی مهم شده است و همچنین مشکلات و معضلات اساسی جاری در بخش های اورژانس به ارایه خدمات بسیار ارزشمند پرداخته اید.
به نوبه خودم به عنوان عضو کوچکی از جامعه طب اورژانس کشور و نماینده شما عزیزان ؛عرض تشکر ، خدا قوت و خسته نباشید دارم.
از سازمان نظام پزشکی تشکر ویژه دارم به این جهت که جامعه طب اورژانس را در این شرایط مدنظر لطف خود قرار داد و شایستگی و مظلومیت همه پزشکان اورژانس در این دوره دیده شد. دوستان و همکاران عزیز همه ما به همراه خانواده به نوعی درگیر مستقیم ابتلا به این بیماری شده ایم. و در این بین شهدایی نیز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه سلامت کشور کردیم. بیش از ۸۰ درصد درگیر ی و ابتلا به این بیماری در بین شما عزیزان ؛ریسک بالای این رشته را نشان می دهد. قطعا اگر همراهی،صبر و مهربانی ؛ خانواده ها ؛همسران و فرزندان شما عزیزان اگر نبود امکان این همه جهادگری، تلاش و خدمات ارزشمند میسر نمی شد.
بر خود واجب می دانم تشکر ویژه ای از ایشان داشته باشم. در پایان امیدواریم که حاکمیت نظام سلامت کشور اگر در درجه اول به دنبال تحقق ارزش آفرینی و ارتقا در حوزه خدمات اورژانس و همچنین افزایش کیفیت مراقبت دردمندان، نیازمندان و مصدومین در سراسر اورژانسهای کشور می باشد، باید نگاه ویژه ای به این رشته اساسی، مورد نیاز و استراتژیک ،داشته باشد تا پیکر خسته و به شدت تحت استرس این رشته را احیا نماید.
عدم اقبال به انتخاب این رشته به عنوان مخاطره جدی در نظام سلامت کشور مد نظر و برنامه ریزی جدی همانگونه که در درخواست مشخص ما قرار دارد و مورد تایید و درخواست پیگیری جدی توسط مقام عالی وزارت اخیرا قرار گرفته است، پیگیری شود.
در پایان ضمن آرزوی سالی خوب و کم دغدغه در سال آینده برای شما و خانواده شما عزیزان امیدوارم در سال آینده شاهد خبرهای خوب باشیم. البته داشتن انسجام تیمی و تشکل پیگیر و یک صدا در کنار بهره جستن از تجربه و درایت بزرگان رشته که در استقرار اولیه و ساماندهی و راه اندازی این رشته تخصصی نقش ماندگاری داشتند، بسیار می تواند در شرایط فعلی موثر و کارساز باشد.

 

دکتر نادر توکلی

رئیس انجمن علمی طب اورژانس ایران

  • آدرس پایین سایت
  • تماس پایین

Copyright © 2023 Iranian Society of Emergency Medicine

TPL_BACKTOTOP