اخبار عمومی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایرج فاضل رئیس کل سازمان نظام پزشکی در اولین نشست مشترک با معاونین این سازمان اظهار کرد: بر اساس توافق سه‌جانبه‌ بین شورای عالی بیمه ، وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی وسازمان نظام پزشکی ترجمه کتاب تعرفه های کالیفرنیا و ملحقات بعدی آن برای اولین بار به سازمان نظام پزشکی محول شد.

فاضل گفت: ترجمه اصل کتاب مذکور در اولویت کاری سازمان نظام پزشکی است و به‌هیچ‌عنوان کوچک‌ترین تغییر و اعمال‌نظری در آن اتفاق نخواهد افتاد.

وی افزود: امیدواریم با موافقت وزارت بهداشت این توافق 4 جانبه شده و به‌سرعت و با دقت عملیاتی شود.

به گفته وی دبیرخانه شورای عالی بیمه خدمات درمانی کشور موافقت کرده تا کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت برمبنای cpt و RVU2016 را به سازمان نظام پزشکی محول کند.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی تصریح کرد : در ترجمه‌های قبلی این کتاب یکسری از کدها با مشورت انجمن‌های علمی تغییراتی کرده بود که همین اعمال‌نظرها عامل اصلی اختلاف بر سر تعرفه‌ها شده است.

فاضل گفت: راه‌ حل بسیاری از مشکلات ما در حال حاضر همین بحث تعرفه است که با ترجمه دقیق کتاب 2018 حل می‌شود و من تمام آبرو و حیثیت خود را گذاشته‌ام تا این کتاب کامل و دقیق و جزء به‌جزء بدون کوچک‌ترین اعمال‌نظری و به‌سرعت ترجمه و عملیاتی شود.

وی خاطرنشان کرد: این کتاب ماحصل سال‌ها تجربه و کارصدها نفرمتخصص از سراسر جهان است که در تمام دنیا مرجع معتبر تعیین تعرفه‌هاست و ما نبایدبا شعار بومی‌سازی آن را تغییر دهیم.

  • آدرس پایین سایت
  • تماس پایین

Copyright © 2023 Iranian Society of Emergency Medicine

TPL_BACKTOTOP